[i][b]Alder:[/b] 11 år
[b]Navn[/b]: Karl Faxe
[b]Hvorfor vil du gerne ind i Cedar Point Police Department 100ord: [/b][size=100] Fordi at jeg er moden og jeg kan holde styr på at være politibetjent og fordi at jeg har en drøm om at blive politibetjent i virkeligheden og jeg tror det vil være det samme som i arma 3 RP jeg vil også gerne ind i politiet fordi jeg elsker at hjælpe andre med at gøre verden til et berede sted jeg ved der vil komme noget fedt (politi RP) ind hvis jeg kommer og bliver en del af korpset[/size]
[b]Hvorfor skal vi vælge dig frem for alle andre 90ord: [/b]Fordi jeg vil lave et godt samarbejde med de andre politibetjente og fordi jeg vil lave rigtig godt rp, jeg vil rigtig gerne bringe sjove minder til politikorpset fordi at jeg er god til at skyde og fordi jeg er god til at køre når de gælder en biljagt eller bare køre normalt
[b]Har du være Police andre steder vis ja hvor: [/b]På Plangaming som det 3 højeste rank med navnet Mathias Johansen, Life Of Lakeside som politibetjent rank og med navnet Ole Sørensen
,
[b]Accceptere du vis du Abuser dine powers inde på Police at du kan blive Police Banned: [/b]Ja
[b]Acceptere du at man ikke har dobbelt liv som tmp kun vis man er med i jægerkorspet eller nato: [/b] Ja
[b]Jeg er Ordblind[/b] [/i]
Alder: 11 år
Navn: Karl Faxe
Hvorfor vil du gerne ind i Cedar Point Police Department 100ord: Fordi at jeg er moden og jeg kan holde styr på at være politibetjent og fordi at jeg har en drøm om at blive politibetjent i virkeligheden og jeg tror det vil være det samme som i arma 3 RP jeg vil også gerne ind i politiet fordi jeg elsker at hjælpe andre med at gøre verden til et berede sted jeg ved der vil komme noget fedt (politi RP) ind hvis jeg kommer og bliver en del af korpset
Hvorfor skal vi vælge dig frem for alle andre 90ord: Fordi jeg vil lave et godt samarbejde med de andre politibetjente og fordi jeg vil lave rigtig godt rp, jeg vil rigtig gerne bringe sjove minder til politikorpset fordi at jeg er god til at skyde og fordi jeg er god til at køre når de gælder en biljagt eller bare køre normalt
Har du være Police andre steder vis ja hvor: På Plangaming som det 3 højeste rank med navnet Mathias Johansen, Life Of Lakeside som politibetjent rank og med navnet Ole Sørensen
,
Accceptere du vis du Abuser dine powers inde på Police at du kan blive Police Banned: Ja
Acceptere du at man ikke har dobbelt liv som tmp kun vis man er med i jægerkorspet eller nato: Ja
Jeg er Ordblind